viernes, 6 de mayo de 2011

Passatemps (2): Endevinalles

Bernard Guerra (1r ESO)
1.- Un animal va caminant per un caminet quin animalet és?
2.- Per fora duc vestit verd, i per dintre vaig vermella, amb botons que llenceu els qui em mengeu.
3.- M'obro i tanco i guardo a dins històries, consells i lliçons hi ha qui em guarda amb molts bons fins i qui em deixa pels racons.
4.- No té arrels, branques, ni soca i ple de fulles está.

Solucions:
1.- Vaca  //  2.- Cirera  //  3.- La cartera  //  4.- El llibre

Pere Montaña

1.- Dos pares i dos fills van a caçar palomes. Cadascú caça una paloma, però en total en cacen tres palomes, com pot ser això?

2.- Un goril·la té una corda lligada a la mà de 4 metres. Té uns plàtans a 6 metres i tot i tenir la cadena els aconsegueix atrapar. Com pot ser això?

Solucions: 1:- Perquè van pare, fill i net  //  2.- Perquè la cadena està lligada a la mà però a cap altre lloc.

1 comentario:

  1. Hola sóc Marc López de primer d'ESO i aquestes son les solucions als passatemps
    Als de Bernard:
    1-És una vaca.
    2-És una cirera.
    3-És una cartera.
    4-És un llibre.

    Als de Pere:
    1-Estan caçant el pare, el fill i el net.
    2-La cadena no està lligada per un extrem.

    ResponderEliminar